Atenție, studenți! Ce efecte are zacusca asupra organismului

Home > Atenție, studenți! Ce efecte are zacusca asupra organismului

Zacusca și dulceața sunt unele dintre mâncărurile de bază din regimul studentului. Alimentele conservate, care nu sunt în stare proaspătă ne păcălesc organismul, motiv pentru care specialiștii ne sfătuiesc să le consumăm cu măsură sau să le înlocuim cu alimente proaspete.

Cu toate acestea există și alimente conservate care conțin nutrienți ușor de absorbit de către organism. Zacusca, conservele de pește sau de ciuperci, deși sunt procesate, au multi nutrienți. Orice conservă de legume este potrivită pentru sezonul rece dacă a fost preparată doar cu sare și nu cu conservanți de sinteză. O modalitate mai sănătoasă de a înlocui conservantul este să folosești hrean ras.

Alege să consumi zacuscă făcută cu ulei de măsline. În acest fel legumele își păstrează mai multe vitamine chiar și după prepararea termică. O altă alternativă sănătoasă este peștele la conservă, în suc propriu. Se poate consuma cu tot cu oase, ceea ce reprezintă o sursă importantă de calciu.

Alături de orice fel de preparat din carne merg perfect murăturile, care oricum sunt de sezon. Ele conțin probiotice care îți protejează colonul.

 

Mădălina Mihăilescu

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here